Polityka Prywatności

Zaufanie i bezpieczeństwo naszych użytkowników jest dla nas priorytetem.

Respektując przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, w tym przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności Państwa danych osobowych oraz zapewniamy, że w tym celu podejmujemy wszelkie niezbędne działania.

 

Kim jesteśmy

Administrator i Inspektor Ochrony Danych

Adres naszej strony internetowej to: https://nprestige.pl.

Administrator danych osobowych: Prestige Real Estate sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Solec 18/20 w Warszawie.

KRS 0001019953 NIP 7011129770 REGON 524484713

Kontakt z Administratorem danych osobowych jest możliwy telefonicznie +48 602 300 709, mailowo pod adresem biuro@nprestige.pl lub przez formularz na stronie w zakładce Kontakt.

Spółka powołała Inspektora Ochrony Danych dostępnego pod adresem dominik@nprestige.pl, adres korespondencyjny ul. Solec 18/20 w Warszawie.

Dane osobowe są pozyskiwane i przetwarzane w sposób i na zasadach określonych w niniejszej Polityce. 

 

 

Nasze podejście do ochrony Twoich danych

Dbamy o Twoją prywatność i traktujemy Twoje dane osobowe z największą troską. Stosujemy się do wszystkich obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i implementujemy najlepsze praktyki branżowe, aby zapewnić ich poufność, integralność i dostępność.

Dbamy, by przetwarzanie Twoich danych odbywało się zgodne z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679/WE  (zwanego dalej „RODO”), ustawy o ochronie danych osobowych, a także przepisami szczególnymi (zawartymi m.in. w prawie pracy, czy ustawie o rachunkowości). 

Spółka jest administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, korzystamy też z usług podmiotów przetwarzających, o których mowa w art. 4 pkt. 8 RODO – przetwarzają one dane osobowe w imieniu administratora (są to np. firmy księgowe, informatyczne, agenci nieruchomości). 

Spółka posiada odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający ewentualnemu ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Opracowujemy także polityki i procedury, jak również organizujemy regularne szkolenia podnoszące wiedzę i kompetencje naszych pracowników w tym obszarze. 

Jako pracodawca, przetwarzamy dane pracowników oraz osób, które współpracują z nami na innej podstawie niż stosunek pracy. Dane kontaktowe pozyskiwane od kontrahentów służą zawieraniu i sprawnej realizacji umów oraz świadczenia usług. Prowadzimy także działalność marketingową i w jej ramach staramy się dotrzeć do jak najszerszego grona zainteresowanych, by zapewnić im aktualne informacje o naszych produktach i usługach. 

 

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

 

Formularze kontaktowe

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą formularza na naszej stronie, zbieramy informacje tam podane w celu realizacji zlecenia lub odpowiedzi na Twoje pytania. Aby chronić się przed niechcianymi wiadomościami (tzw. spamem), możemy także rejestrować adres IP komputera, z którego została wysłana wiadomość.

 

Ciasteczka

Korzystamy z ciasteczek w celu prowadzenia statystyk odwiedzialności strony i ofert.

 

Osadzone treści z innych witryn

Oferty na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę (np. YouTube).

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

 

Poufność

Dbamy o poufność Twoich danych. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu lub ich poprawienia. Nie dotyczy to danych, które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Prawa Użytkowników związane z gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych

  1. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych przetwarzanych przez Administratora, czyli prawo uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza jego dane osobowe oraz uzyskania informacji dotyczących tego przetwarzania.
  2. Użytkownik ma prawo otrzymać kopię swoich danych.
  3. Użytkownik może żądać sprostowania swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także uzupełnienia niekompletnych danych. 
  4. Użytkownik może żądać ograniczenia przetwarzania bądź usunięcia swoich danych za wyjątkiem sytuacji, kiedy Administrator ma prawo je przechowywać z uwagi na konieczność wykonania umowy, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń bądź ze względu na ciążące na nim obowiązki prawne.
  5. Użytkownik może cofnąć wyrażoną przez siebie zgodę na przetwarzanie danych osobowych dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  6. Użytkownik ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora.
  7. Wskazane wyżej uprawnienia są realizowane w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Nie mają charakteru absolutnego, co oznacza, że mogą podlegać ograniczeniu ze względu na obowiązujące przepisy prawa lub dostępne możliwości techniczne.
  8. Uprawnienia określone w ust. 1 – 6 powyżej Użytkownik może wykonać poprzez pisemny kontakt z Administratorem poprzez przesłanie żądania z dopiskiem „Ochrona danych osobowych” na adres siedziby Administratora
  9. Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

 

Preciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy (AML compliance)

Dane zebrane w drodze zawarcia umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ). Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania ciążącego na pośredniku w obrocie nieruchomościami obowiązku stosowania norm ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. W szczególności dane przetwarzane są w celu stosowania środków bezpieczeństwa finansowego, oceny ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu, bieżącego monitorowania stosunków gospodarczych.

Zebrane dane mogą być ujawnione organom władzy publicznej.

Dane przetwarzane będą przez czas określony normami ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. W chwili udzielenia niniejszej informacji kończy się on z upływem 5 lat licząc od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym zakończone zostaną stosunku gospodarcze z administratorem

 

Pytania? – skontaktuj się z nami

Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie.

Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana przez Administratora.