Polityka Prywatności
Zaufanie i bezpieczeństwo naszych użytkowników jest dla nas priorytetem.
Respektując przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, w tym przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności Państwa danych osobowych oraz zapewniamy, że w tym celu podejmujemy wszelkie niezbędne działania.
Kim jesteśmy
Administrator i Inspektor Ochrony Danych
Adres naszej strony internetowej to: https://nprestige.pl.
KRS 0001019953 NIP 7011129770 REGON 524484713
Kontakt z Administratorem danych osobowych jest możliwy telefonicznie +48 602 300 709, mailowo pod adresem biuro@nprestige.pl lub przez formularz na stronie w zakładce Kontakt.
Spółka powołała Inspektora Ochrony Danych dostępnego pod adresem dominik@nprestige.pl, adres korespondencyjny ul. Solec 18/20 w Warszawie.
Dane osobowe są pozyskiwane i przetwarzane w sposób i na zasadach określonych w niniejszej Polityce.
Nasze podejście do ochrony Twoich danych
Dbamy o Twoją prywatność i traktujemy Twoje dane osobowe z największą troską. Stosujemy się do wszystkich obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i implementujemy najlepsze praktyki branżowe, aby zapewnić ich poufność, integralność i dostępność.
Dbamy, by przetwarzanie Twoich danych odbywało się zgodne z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679/WE (zwanego dalej „RODO”), ustawy o ochronie danych osobowych, a także przepisami szczególnymi (zawartymi m.in. w prawie pracy, czy ustawie o rachunkowości).
Spółka jest administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, korzystamy też z usług podmiotów przetwarzających, o których mowa w art. 4 pkt. 8 RODO – przetwarzają one dane osobowe w imieniu administratora (są to np. firmy księgowe, informatyczne, agenci nieruchomości).
Spółka posiada odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający ewentualnemu ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Opracowujemy także polityki i procedury, jak również organizujemy regularne szkolenia podnoszące wiedzę i kompetencje naszych pracowników w tym obszarze.
Jako pracodawca, przetwarzamy dane pracowników oraz osób, które współpracują z nami na innej podstawie niż stosunek pracy. Dane kontaktowe pozyskiwane od kontrahentów służą zawieraniu i sprawnej realizacji umów oraz świadczenia usług. Prowadzimy także działalność marketingową i w jej ramach staramy się dotrzeć do jak najszerszego grona zainteresowanych, by zapewnić im aktualne informacje o naszych produktach i usługach.
Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy
Formularze kontaktowe
Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą formularza na naszej stronie, zbieramy informacje tam podane w celu realizacji zlecenia lub odpowiedzi na Twoje pytania. Aby chronić się przed niechcianymi wiadomościami (tzw. spamem), możemy także rejestrować adres IP komputera, z którego została wysłana wiadomość.
Ciasteczka
Korzystamy z ciasteczek w celu prowadzenia statystyk odwiedzialności strony i ofert.
Osadzone treści z innych witryn
Oferty na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę (np. YouTube).
Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.
Poufność
Dbamy o poufność Twoich danych. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu lub ich poprawienia. Nie dotyczy to danych, które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.
Prawa Użytkowników związane z gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych
- Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych przetwarzanych przez Administratora, czyli prawo uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza jego dane osobowe oraz uzyskania informacji dotyczących tego przetwarzania.
- Użytkownik ma prawo otrzymać kopię swoich danych.
- Użytkownik może żądać sprostowania swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także uzupełnienia niekompletnych danych.
- Użytkownik może żądać ograniczenia przetwarzania bądź usunięcia swoich danych za wyjątkiem sytuacji, kiedy Administrator ma prawo je przechowywać z uwagi na konieczność wykonania umowy, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń bądź ze względu na ciążące na nim obowiązki prawne.
- Użytkownik może cofnąć wyrażoną przez siebie zgodę na przetwarzanie danych osobowych dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Użytkownik ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora.
- Wskazane wyżej uprawnienia są realizowane w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Nie mają charakteru absolutnego, co oznacza, że mogą podlegać ograniczeniu ze względu na obowiązujące przepisy prawa lub dostępne możliwości techniczne.
- Uprawnienia określone w ust. 1 – 6 powyżej Użytkownik może wykonać poprzez pisemny kontakt z Administratorem poprzez przesłanie żądania z dopiskiem „Ochrona danych osobowych” na adres siedziby Administratora
- Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Preciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy (AML compliance)
Dane zebrane w drodze zawarcia umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ). Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania ciążącego na pośredniku w obrocie nieruchomościami obowiązku stosowania norm ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. W szczególności dane przetwarzane są w celu stosowania środków bezpieczeństwa finansowego, oceny ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu, bieżącego monitorowania stosunków gospodarczych.
Zebrane dane mogą być ujawnione organom władzy publicznej.
Dane przetwarzane będą przez czas określony normami ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. W chwili udzielenia niniejszej informacji kończy się on z upływem 5 lat licząc od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym zakończone zostaną stosunku gospodarcze z administratorem
Pytania? – skontaktuj się z nami
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie.
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana przez Administratora.